Poradnia dla dzieci i młodzieży

acpir poradznia dziecieca

 W Poradni można uzyskać pomoc w zakresie:

  • problemów wychowawczych,
  • problemów interpersonalnych dziecka lub nastolatka, w tym problemów z rówieśnikami np.:
    • trudności w nawiązywaniu relacji z kolegami,
    • częste konflikty,
    • niechęć do kontaktów,
  • problemów związanych z przejawianiem przez dziecko:
    • zachowań agresywnych i autoagresywnych,
    • zachowań buntowniczych,
    • nadmiernej nieśmiałości,
    • niechęci do nauki,
    • trudności w nauce,
    • impulsywności,
  • problemów związanych z występowaniem u dziecka lub nastolatka zaburzeń takich jak:
    • uogólnione i specyficzne zaburzenia rozwojowe,
    • zaburznia lękowe, w tym:
      • lęk separacyjny,
      • lęk uogólniony,
      • fobia szkolna,
      • mutyzm wybiórczy,
      • zaburzenia obsesyjno - kompulsyjne,
      • zaburzenia odżywiania, w tym:
        - bulimia,
        - anoreksja,
      • zaburzenia zachowania,
      • mieszane zaburzenia zachowania i emocji,
      • zespoły nadpobudliwości ruchowej,
      • zaburzenie stresu posttraumatycznego.

Umówienie wizyty

  • Na spotkanie prosimy umawiać się telefonicznie, pod numerem: (22)517 99 65
  • Przy pierwszorazowym zgłoszeniu:
    pracownik Centrum umawiając wizytę zapyta Państwa o:
    - imię i nazwisko rodzica/opiekuna
    - imię i nazwisko dziecka
    - datę urodzenia dziecka
    - czy jesteście Państwo pracownikami lub studentami Uniwersytetu SWPS
    - czy wasze dziecko korzystało kiedykolwiek wcześniej z pomocy psychologicznej lub psychiatrycznej
    - czy dziecko bierze jakieś leki
    - z jakiego typu problemem zgłaszacie się państwo do nas.

Uprzejmie prosimy o przyjście kilka minut wcześniej przed pierwszą wizytą - pracownik recepcji założy Państwu/Państwa dziecku kartę pacjenta.

Godziny pracy poradni

Poradnia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 20.00

Warto wiedzieć

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Psychoterapia szyta na miarę

Kiedyś psychoterapeuci wiedzę o tym, co jest dla kogo dobre wynosili z teorii. Różne teorie oferowały różne recepty na to, jak pomagać ludziom i stymulować wewnętrzny rozwój człowieka. Teraz mamy też wyniki badań empirycznych, które pomagają w uporządkowaniu wiedzy o tym, jaka pomoc dla kogo będzie najbardziej efektywna. Znaczenie ma,...

Read more

Jak okiełznać czterolatka?

– Mamo, nudzi mi się! – Olek podchodzi do rozmawiającej przez telefon Asi, łapie ją za rękę i ciągnie do siebie.– Nie przeszkadzaj mi teraz, nie widzisz, że rozmawiam z ciocią? – Asia próbuje wyplątać swoją dłoń z uchwytu synka. – Idź i się pobaw. Wymyśl coś sobie, inteligentne dzieci...

Read more

Skąd się biorą dziecięce lęki? (Podpowia…

Czego boją się dzieci: Lęk to naturalna reakcja, która chroni dziecko przed różnymi niebezpiecznymi sytuacjami. W toku rozwoju dziecko doświadcza różnego rodzaju lęków, charakterystycznych dla wieku. Większość z nich zanika wraz z tym jak dziecko uczy się czego może się spodziewać w różnych sytuacjach i jak sobie z tym radzić. Niemowlę boi...

Read more

Z PSYCHOniezbędnika