Alexandra Kamińska

Alexandra

 Alexandra Kamińska - psycholog, psychoterapeuta. Czerpie z różnych teorii psychologicznych wierząc, że najważniejsze jest indywidualne podejście do każdego człowieka.

 "Mówcy powinni mieć na uwadze nie tylko to, by wyczerpać temat, ale także by nie wyczerpać słuchaczy (W. Churchill) - staram się przekazać jak najwięcej wiedzy i praktycznych umiejętności i przy okazji nie zamęczyć uczestników szkoleń."

 

Ukończona uczelnia:

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Licencje i certyfikaty:

  •   Ukończone  szkolenie z Terapii Poznawczo-Behawioralnej, w 2009 roku uzyskała certyfikat Terapeuty Poznawczo-Behawioralnego (certyfikat nr 149)
  •    W 2010 roku uzyskała certyfikat Terapeuty Motywującego Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej (certyfikat nr 2)

Aktualna aktywność zawodowa:

  • Szkolenia z zakresu pracy z cudzoziemcami, ( współpracując między innymi z organizacjami Stowarzyszenie Interwencji Prawnej oraz Centrum Inicjatyw Międzykulturowych),
  • Szkolenia z zakresu Dialogu Motywującego,
  • Działalność społeczna, na rzecz wypracowania nowoczesnych procedur dotyczących prowadzenia wywiadów statusowych z uchodźcami,
  • Interwencje psychologiczne w Zespole ds. świadczeń medycznych, należącym do Centralnego Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Warszawie, dla osób ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy lub azylu

W Strefie Rozwoju prowadzi:

  • warsztaty dla psychologów, studentów psychologii oraz innych grup docelowych z zakresu Dialogu Motywującego

Członkostwo w organizacjach:

  • Sekcja Diagnozy Polskiego Towarzystwa Psychologicznego,
  • Przewodnicząca Zespołu ds Diagnozowania Uchodźców Sekcji Naukowej Diagnozy Psychologicznej PTP,
  • członek zespołu kampanii informacyjnej organizacji Centrum Inicjatyw Międzykulturowych "Refugee Is Not My Name."

 

 

Nasz zespół rozwoju osobistego zawodowego

Warto wiedzieć

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Psychoterapia szyta na miarę

Kiedyś psychoterapeuci wiedzę o tym, co jest dla kogo dobre wynosili z teorii. Różne teorie oferowały różne recepty na to, jak pomagać ludziom i stymulować wewnętrzny rozwój człowieka. Teraz mamy też wyniki badań empirycznych, które pomagają w uporządkowaniu wiedzy o tym, jaka pomoc dla kogo będzie najbardziej efektywna. Znaczenie ma,...

Read more

Jak okiełznać czterolatka?

– Mamo, nudzi mi się! – Olek podchodzi do rozmawiającej przez telefon Asi, łapie ją za rękę i ciągnie do siebie.– Nie przeszkadzaj mi teraz, nie widzisz, że rozmawiam z ciocią? – Asia próbuje wyplątać swoją dłoń z uchwytu synka. – Idź i się pobaw. Wymyśl coś sobie, inteligentne dzieci...

Read more

Skąd się biorą dziecięce lęki? (Podpowia…

Czego boją się dzieci: Lęk to naturalna reakcja, która chroni dziecko przed różnymi niebezpiecznymi sytuacjami. W toku rozwoju dziecko doświadcza różnego rodzaju lęków, charakterystycznych dla wieku. Większość z nich zanika wraz z tym jak dziecko uczy się czego może się spodziewać w różnych sytuacjach i jak sobie z tym radzić. Niemowlę boi...

Read more

Akademickie Centrum Psychoterapii i Rozwoju SWPS

Akademickie Centrum Psychoterapii i Rozwoju (APCIR) SWPS to nowoczesny ośrodek, w skład którego wchodzi placówka medyczna świadcząca pomoc psychologiczną oraz ośrodek szkoleniowy-rozwojowy.  Świadczymy usługi psychologiczne na najwyższym poziomie, w oparciu o najlepsze standardy. Dzięki ścisłej współpracy z Wydziałem Psychologii SWPS - nasi pracownicy mają bieżący dostęp do najnowszej naukowej wiedzy z...

Read more